Första 4/9

Jag har bestämt projektarbete nu. Jag hade tidigare tänkt att göra en foto- och intervjubok men har i stället bestämt mig för att göra syntetiskadreads. Jag hade möte med en som driver UF i dag. Det verkar väldigt seriöst och sådär. Med konto för pengarna och något med nå låtsas pengar som jag inte riktigt förstod mig på.
Jag måste hitta en mentor som är bra på matte och pengar och sånt där tror jag. Sen ska jag skriva klart min idéskiss och läsa igenom lite papper.
I kväll ska jag nog beställa hår. Måste testa en gång innan jag ska göra beställningar. Tänke göra i brunt så jag kan ha dem. Jag har redan två beställningar. Alex vill ha svarta och lila och Karin blå, grön och vita. Ska nog beställa hår till det nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0